1. Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Milyen Fizetési módok közül választhatok?
-Átutalás: Ebben az esetben a rendelés beérkezése után egy díjbekérőt küldünk e-mailben, az utaláshoz szükséges adatokkal. Az utalás beérkezése után kiszállítjuk a termékeket az Ön részére.
-Utánvétes fizetés: A termékek átvételekor kell kiegyenlítenie a rendelés értékét készpénzben. Bankkártyás fizetésre jelenleg nincsen lehetőség!
-Foxpost automatába való kézbesítés esetén az utánvét díját kizárólag bankkártyával tudja rendezni az átvételkor.
Mikor és milyen módon kapom meg a számlát?
-A számlát e-mailben küldjük Ön által megadott e-mailcímre.
A termékek ára tartalmazza az ÁFA-t?
-Igen, minden estben.
2. Szállítással kapcsolatos kérdések
Milyen kézbesítési lehetőségek elérhetőek?
- STANDARD szállítás
Megrendelését a KUMI futárszolgálat szállítja házhoz.
- PRÉMIUM szállítás
Megrendelését az OM vagy a KOVATRANS futárszolgálat szállítja házhoz.
- Packeta csomagpont (Max. 3 kg-ig)
Megrendelését rugalmasan átveheti az ország több száz pontján a hét minden napján.
- FOXPOST csomagautomata (Max. 3 kg-ig)
Megrendelését rugalmasan átveheti az ország több száz csomagautomatájában.
Mikor érkezik meg a rendelésem?
-1-6 munkanap között,mely esetenként változhat .
Külföldre is szállítanak?
-Sajnos nem áll módunkban, csak magyaroroszági címekre tudunk vállalni kiszállítást.
Hogyan tudom ellenőrizni a csomagom állapotát?
-A rendelés átadásakor e-mailben értesítjük Önt, amely tartalmazza a csomagszámot ami alapján a kiszállítást végző partnerünk oldalán követhető a csomag.
Mire kell figyelnem a csomag átvétele során?
-Mindenképpen ellenőrizze a csomag bontatlanságát, és sértetlenségét. Ha meglátása szerint sérült a csomag kérje a kiszállítótól jegyzőkönyv felvételét és ne vegy át a csomagot!
Kibonthatom fizetés elött a csomagot?
-Kiscsomag esetén: csak átvétel után lehet kibontani:
-Nagy készülék esetén: a futár jelenlétben a külső csomagolás átvizsgálás után, kérjük MINDEN ESETBEN a futárral együtt bonsták ki a csomagolást és nézzék meg a termék állapotát,ha ez megtörtént akkor utána kell a vételárat a futárnak készpénzzel kiegyenlíteni.
3. Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Telefonon is tudok rendelni?
-Nem, webáruházunk kizárólag az interneten leadott rendeléseket kezeli.
Regisztráció nélkül is tudok rendelni?
-Természetesen igen.
Nem kaptam visszaigazoló emailt a rendelésemről, mit tehetek ?
-A rendelések visszaigazolása azonnali és automatikus esemény, amit az Ön által megadott email címre kézbesítünk. Amennyiben nem kapta meg, érdemes ellenőrizni a promóciók és a Spam mappát is. Ha valójában nem érkezett meg az email, akkor lehetséges hogy valamilyen elírás miatt nem a megfelelő email címre érkezik az email, ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot a telefonos ügyfélszolgálatunkkal.
Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
-bármilyen módosítási igényét (termék hozzáadása, fizetési mód, kiszállítási cím, számlázási cím, rendelés törlése) a legegyszerűbb ha a rendelés visszaigazoló emailre válaszolva megírja nekünk.
4. Elállással kapcsolatos kérdések (14 napos fogyasztói ellálási jog)
Hogyan jelezzem elállási szándékomat?
-Minden esetben emailben jelezze felénk, vagy az elállási nyilatkozat kitöltésével.
Hogyan adjam fel a terméket?
-Bármely futárszolgálattal visszaküldheti hozzánk a terméket, célszerű olyan céget választani ahol követhető a csomag útja.
Hogyan csomagoljam be?
-Mindenképpen célszerű alaposan becsomagolni a terméket, a szállítási sérülések elkerülése érdekében.
Ki fizeti a visszaküldés költségét?
-Minden esetben a vevőt terheli.( Utánvételes és bármilyen csomagpontos csomagot nem áll módunkban átvenni!)
Mikor kapom vissza a pénzem?
-Abban az esetben ha a termék hiánytalan, és sérülésmentes állapotban visszaérkezett hozzánk, a rendelés értékét visszautaljuk az Ön által megadott számlaszámra várhatóan néhány munkanapon belül.
5. Garanciális hibával kapcsolatos kérdések
A termék meghibásodott, mi a teendőm?
-Amint a meghibásodást észlelte akkor kérjük jelezze az ügyfélszolgálatunkon illetve közvetlenül az illetékes garanciális szervíznél a hibát.