A weboldal  sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával hozzájárul a sütik használatához.

Gyakori Kérdések

1. Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen Fizetési módok közül választhatok?

-Átutalás: Ebben az esetben a rendelés beérkezése után egy díjbekérőt küldünk emailben, az utaláshoz szükséges adatokkal. Az utalás beérkezése után kiszállítjuk a termékeket az Ön részére.

-Utánvételes fizetés: A termékek átvételekor kell kiegyenlítenie a rendelés értékét készpénzben. Bankkártyás fizetésre jelenleg nincsen lehetőség!

-Foxpost automatába való kézbesítés esetén az utánvét díját kizárólag bankkártyával tudja rendezni.

 

Külföldi bankszámláról is utalhatok? 

-Igen, az ehhez szükséges adatokat emailben küldjük el az Ön részére.

 

Mikor és milyen módon kapom meg a számlát?

-A  csomagban papírformában küldjük meg az Ön részére, illetve emailben is ha szükséges az Ön által megadott emailcímre.

 

A termékek ára tartalmazza az ÁFA-t?

-Igen, minden estben.

 

2. Szállítással kapcsolatos kérdések

 

Milyen kézbesítési lehetőségek elérhetőek? 

  • STANDARD szállítás

Megrendelését a KUMI futárszolgálat szállítja házhoz.

  • PRÉMIUM szállítás 

Megrendelését a KOVATRANS futárszolgálat szállítja házhoz. 

  • Pick Pack Pont csomagpont (Max. 5 kg-ig)

Megrendelését rugalmasan átveheti az ország több száz pontján a hét minden napján.

  • FOXPOST csomagautomata (Max. 5 kg-ig)

Megrendelését rugalmasan átveheti az ország több száz csomagautomatájában.

 

Mikor érkezik meg a rendelésem? 

-1-6 munkanap között. Nagymértékben függ a kiszállítást végző cégek leterheltségétől.

 

Külföldre is szállítanak? 

-Sajnos nem áll módunkban, csak magyaroroszági címekre tudunk vállalni kiszállítást.

 

Hogyan tudom ellenőrizni a csomagom állapotát? 

-A rendelés átadásakor emailben értesítjük Önt, amely tartalmazza a csomagszámot ami alapján a kiszállítást végző partnerünk oldalán követhető a csomag.

 

Mire kell figyelnem a csomag átvétele során? 

-Mindenképpen ellenőrizze a csomag bontatlanságát, és sértetlenségét. Ha meglátása szerint sérült a csomag kérje a kiszállítótól jegyzőkönyv felvételét.

 

Kibonthatom fizetés elött a csomagot? 

-A csomagot csak átvétel után lehet kibontani.

 

3. Rendeléssel kapcsolatos kérdések

 

Telefonon is tudok rendelni? 

-Nem, webáruházunk kizárólag az interneten leadott rendeléseket  kezeli.

 

Regisztráció nélkül is tudok rendelni? 

-Természetesen igen.

 

Nem kaptam visszaigazoló emailt a rendelésemről, mit tehetek ? 

-A rendelések visszaigazolása azonnali és automatikus esemény, amit az Ön által megadott email címre kézbesítünk. Amennyiben nem kapta meg, érdemes ellenőrizni a promóciók és a Spam mappát is. Ha valójában nem érkezett meg az email, akkor lehetséges hogy valamilyen elírás miatt nem a megfelelő email címre érkezik az email, ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot a telefonos ügyfélszolgálatunkkal.

 

Hogyan tudom módosítani a rendelésemet? 

-bármilyen módosítási igényét (termék hozzáadása, fizetési mód, kiszállítási cím, számlázási cím, rendelés törlése) a legegyszerűbb ha a rendelés visszaigazoló emailre válaszolva megírja nekünk.

 

4. Elállással kapcsolatos kérdések

 

Hogyan jelezzem elállási szándékomat? 

-Minden esetben emailben jelezze felénk, vagy az elállási nyilatkozat kitöltésével.

 

Hogyan adjam fel a terméket? 

-Bármely futárszolgálattal visszaküldheti hozzánk a terméket, célszerű olyan céget választani ahol követhető a csomag útja.

 

Hogyan csomagoljam be? 

-Mindenképpen célszerű alaposan becsomagolni a terméket, a szállítási sérülések elkerülése érdekében.

 

Ki fizeti a visszaküldés költségét? 

-Minden esetben a vevőt terheli.( Utánvételes és bármilyen csomagpontos csomagot nem áll módunkban átvenni!)

 

Mikor kapom vissza a pénzem? 

-Abban az esetben ha a termék hiánytalan, és sérülésmentes állapotban  visszaérkezett hozzánk, a rendelés értékét visszautaljuk az Ön által megadott számlaszámra várhatóan néhány munkanapon belül.

 

5. Garanciális hibával kapcsolatos kérdések

 

A termék meghibásodott, mi a teendőm? 

-Ha a vásárlás óta nem telt el 14 nap, akkor jelezze ügyfélszolgálatunk felé emailben.

-Ha a vásárlás óta eltelt 14 nap, akkor kérjük jelezze az illetékes garanciális szervíznél a hibát.